Politica de rambursare

RETURUL ESTE PLATIT SI SUPORTAT INTEGRAL DE CATRE CLIENT !

 

Produsele achiziționate la distanță (online) de catre consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului intentia de renuntare, neechivoc, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare primirii produsului, indiferent de motiv si fara nicio justificare.

Produsului se va returna de catre cumparator in aceleasi conditii in care a fost livrat, respectiv fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fara sa prezinte urma de utilizare sau uzura, impreuna cu toate etichetele si documentele fiscale primite impreuna cu acestea.

In cazul in care produsul nu se returneaza in aceleasi conditii in care a fost livrat, comerciantul are dreptul de a deduce din valoarea initiala a produsului toate sumele necesare pentru aducerea acestuia in starea in care acesta poate fi din nou supus revanzarii. In cazul in care produsul nu mai poate fi readus in starea initiala, deducerea poate fi de pana la 100%.

In cazul in care produsul NU MAI POATE FI READUS IN STAREA INITIALA, articolul va fi expediat inapoi cumparatorului, fara posibilitatea de returnare a banilor, clientul avand drept consecinta de plata, transportul catre dansul.

RETURNAREA PRODUSELOR

Vă rugam să expediați retururi la adresa de unde s-a expediat inițial coletul (FELIX CBM KICKS S.R.L, Crangului 2D, Albesti, jud. Mureș).

În cazul în care doriți să returnați unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, FELIX CBM KICKS vă garantează rambursarea banilor.

Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data recepționarii produselor, conform celor de mai jos.

Produsele pot fi returnate prin curier (la adresele de pe formularul de retur).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client/cumpărător.

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit împreună cu produsele în coletul trimis de FELIX CBM KICKS sau să folosești exemplarul de pe site.

Adresa unde trebuie returnat produsul este menționată pe AWB-ul primit împreună cu coletul.

!! Produse care prezinta semen de uzura, care au fost purtate, care prezinta cute (pe pantof),zgarieturi sau pete , NU pot fi returnate !!

CONDITII GENERALE

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line;
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare;
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie;
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile clientului.


În situația în care produsul primit prezintă defecte, te rugăm să consulți secțiunea dedicată garanției aferente produselor noastre și să iei legătura cu noi utilizând următoarele detalii de contact:

Telefon : +40 744 356 262

Email:  contact@cbm-kicks.ro

 

SCHIMBAREA PRODUSELOR

Dacă ai dorința de a schimba produsul achiziționat cu un alt produs din gama noastră, fie cu o altă culoare, mărime sau cu un alt model, te rugăm să ne contactezi în prealabil la adresa de email: contact@cbm-kicks.ro . În mesajul tău, te rugăm să specifici numărul comenzii, numele pe care a fost efectuată comanda și produsul pe care dorești să-l primești în schimb. Vom oferi informații detaliate cu privire la adresa de returnare a coletului. Orice schimbare de produs este posibilă și va fi realizată în termen de 30 de zile, în funcție de disponibilitatea stocului pentru noul produs dorit.

În cazul în care noul produs solicitat nu este disponibil în stoc în culoarea, modelul și/sau mărimea dorite, suma plătită pentru produsul returnat va fi rambursată în contul bancar specificat în formularul de retur, pe care te rugăm să-l completezi și să ni-l trimiți.

Pentru a returna produsul pentru schimb, te rugăm să utilizezi serviciul de curierat (te rugăm să eviți trimiterea prin Poșta Română), costurile de transport urmând să fie suportate de către tine. Alternativ, poți să ne contactezi pentru a iniția trimiterea unui curier, beneficiind de o taxă preferențială.

 

IMPORTANT

În cazul în care dorești să schimbi un articol al produsului inițial achiziționat cu orice alt produs disponibil pe site-ul nostru, schimbul se va realiza la prețul produsului nou înregistrat în sistemul nostru în ziua în care returul este procesat, acesta putând să difere de prețul afișat în momentul solicitării tale de schimb, în funcție de promoțiile active din acea zi.

Este posibil ca prețul produsului dorit pentru schimb să fie diferit de cel afișat în momentul completării formularului de retur. În această situație, vei fi responsabil pentru plata diferenței pozitive dintre prețul noului produs ales și prețul produsului returnat. În cazul în care noul produs este mai ieftin decât cel inițial, vei primi rambursarea diferenței prin transfer bancar în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat. Cererea ta va fi procesată în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului la depozitul nostru.

Costul inițial al transportului nu este rambursabil decât în situațiile în care ți s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform. În astfel de cazuri, te rugăm să ne contactezi imediat prin email la contact@cbm-kicks.ro, atașând și fotografii relevante cu problema constatată. Costul de transport pentru retur este suportat de noi doar în aceste cazuri menționate.